Дистанційне навчання ІІ тиждень 2020 23.03-27.03


Понеділок, 23. 03. 2020
       Математика
Урок 31. С.85 – 86
-         Повторюємо таблицю множення на 2 – 6. (Посилання на  тренажер у ClassRoom)
-         Порядок дій у виразах без дужок і з дужками. № 1 – 5 (підручник), № 7 – 8 (підручник)

        Українська  мова
Досліджуємо  речення!!! Повторюємо головні члени  речення.
Зайди у Classroom й пройди тест з цієї теми.

      Читання
С. 104 – 105. Подивіться відео про життя Т. Шевченка.(натисни тут)
Послухайте вірші  Т. Шевченка у виконанні артистів. ( натисни тут
                                                                                              натисни тут  )
Прочитайте вірші в підручнику, с.106 – 108 ( дайте відповіді на питання)


Вівторок, 24.03.2020
Математика                                                                                           Виконайте  контрольну  роботу №6 (на аркуші в  клітинку).
Фото  роботи  надішліть у Classroom.

  Українська  мова
Продовжуємо вивчати тему «Речення»
Друга мандрівка на казкову Галявину речень.
Прочитайте казку  про  нові  таємниці  речень. ( вправа 21)
Виконайте  вправу 23 (підручник).

 Читання
Вивчіть  напам’ять за завданням.
Послухайте  пісню на слова Т.Шевченка «Зоре моя вечірняя» у виконанні переможниці Голосу країни  Оксани  Мухи. ( натисни тут )
Спробуйте заспівати пісню « Зацвіла в долині» ( натисни тут )

  Навколишній світ
 4 частина "Весна іде красу несе"
Перегляньте відео про весну, відгадайте ребуси с.3 № 2, виконайте завдання 3,4 у підручник.


Середа, 25.03.2020
  Математика
Урок 32  Таблиця множення і ділення на 7.
Звертаємо увагу на те, що таблиця стає меншою, тому що всі попередні приклади вже вивчено.
-         Спочатку заповнюємо 1 стовпчик. Потім за правилами 2,3,4 стовпчики. (від  перестановки  множників  добуток  не  міняється; якщо добуток розділити на перший  множник, отримаю другий  множник)
-         Виконати № 2,3 (у підручник)
-         Продивіться відео, виконайти № 4,с.88 (натисни тут)

    Українська  мова
Продовжуємо  досліджувати  речення.
Впр. 26 (повтори  правопис слів).
Продивись відео про речення  за  метою висловлювання (натисни тут).
Виконайте вправи 28 – 30 ( у підручник), впр. 31, 32 (у зошит).

      Навколишній  світ

с. 5-7 завдання № 5-9 підручник


            Четвер, 26.03.2020
       Навколишній  світ
с.9 № 11 зробити репортаж на тему "Весна у рідному краї"



                   П’ятниця, 27.03.2020
     Математика
Вчити  таблицю  множення на 2 -7.    Допоможе тренажер.

натисни тут


 Виконайте С.р. у зошиті в клітинку. Фото  роботи  надішліть у Classroom.

    Позакласне  читання
-Для того, щоб краще зрозуміти казку, потрібно розібратись з незнайомими словами, які будуть зустрічатися у тексті.

Гумаки – резинові чобітки
Чалапав – повільно йшов
Ринва – труба для стікання води.
Шубовснути – впасти у воду
Щогла – високий стовп на кораблі, для встановлення вітрил.

-         Прослухайте аудио  оповідання "Парасолька" Наталки Малетич (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для 1-2 класів) натисни тут

-         Прочитайте самостійно це оповідання (с.68 – 71)

- Дайте відповіді на питання:

-Хто є головним героєм казки?
-Чому хлопчик не хотів прокидатися вранці?(зачитайте)
- Що змусило піднятися хлопчика з ліжка?
-Як виглядала парасолька?(зачитайте)
-Чим парасолька була незвичайна?
-Чому парасолька так любила дощ?(зачитайте)
-Що трапилося, коли Марко йшов з татом додому?
-Якими словами хлопчик підтримав парасольку?
-Як відреагувала парасолька, на те що вимочилася у калюжі?(зачитайте)
-Який ви приклад можете взяти з парасольки?
- Намалюй парасольку, яку б ти хотів мати  у себе. ( за бажанням) Надішліть фото ClassRoom

Наприклад
    Читання
с. 108, читати виразно вірш «Над «Кобзарем», відповісти на питання.

  Навколишній  світ
с.10-11 № 12-15, запам'ятати народні прикмети.

Комментариев нет:

Отправить комментарий