Понеділок,
23. 03. 2020
Математика
Урок 31. С.85 – 86
-
Повторюємо
таблицю множення на 2 – 6. (Посилання на тренажер у ClassRoom)
-
Порядок
дій у виразах без дужок і з дужками. №
1 – 5 (підручник), № 7 – 8 (підручник)
Українська мова
Досліджуємо речення!!! Повторюємо головні члени речення.
Зайди
у Classroom й пройди
тест з цієї теми.
Читання
С.
104 – 105. Подивіться відео про життя Т. Шевченка.(натисни тут)
Послухайте
вірші Т. Шевченка у виконанні артистів.
( натисни тут
Прочитайте
вірші в підручнику, с.106 – 108 ( дайте відповіді на питання)
-
Прослухайте
аудио оповідання "Парасолька" Наталки
Малетич (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для 1-2 класів) натисни тут
-
Прочитайте самостійно це оповідання
(с.68 – 71)
- Дайте
відповіді на питання:
Вівторок,
24.03.2020
Математика Виконайте контрольну
роботу №6 (на аркуші в клітинку).
Фото роботи надішліть у Classroom.
Українська мова
Продовжуємо вивчати тему «Речення»
Друга мандрівка на казкову Галявину речень.
Прочитайте казку
про нові таємниці
речень. ( вправа 21)
Виконайте вправу
23 (підручник).
Читання
Вивчіть напам’ять за завданням.
Послухайте пісню на слова Т.Шевченка «Зоре моя вечірняя»
у виконанні переможниці Голосу країни
Оксани Мухи. ( натисни тут )
Навколишній
світ
4 частина "Весна іде красу несе"
Перегляньте відео про весну, відгадайте ребуси с.3 № 2, виконайте завдання 3,4 у підручник.
Середа, 25.03.2020
1 Математика
Урок
32 Таблиця множення і ділення на 7.
Звертаємо
увагу на те, що таблиця стає меншою, тому що всі попередні приклади вже
вивчено.
-
Спочатку
заповнюємо 1 стовпчик. Потім за правилами 2,3,4 стовпчики. (від перестановки
множників добуток не
міняється; якщо добуток розділити на перший множник, отримаю другий множник)
-
Виконати
№ 2,3 (у підручник)
Українська мова
Продовжуємо досліджувати
речення.
Впр.
26 (повтори правопис слів).
Продивись
відео про речення за метою висловлювання (натисни тут).
Виконайте
вправи 28 – 30 ( у підручник), впр. 31, 32 (у зошит).
Навколишній світ
с. 5-7 завдання № 5-9 підручник
Четвер,
26.03.2020
Навколишній світ
с.9 № 11 зробити репортаж на тему "Весна у рідному краї"
П’ятниця, 27.03.2020
Математика
Вчити таблицю
множення на 2 -7. Допоможе тренажер.
Виконайте С.р. у зошиті в клітинку. Фото роботи надішліть у Classroom.
натисни тут
Виконайте С.р. у зошиті в клітинку. Фото роботи надішліть у Classroom.
Позакласне читання
-Для того, щоб краще зрозуміти казку, потрібно
розібратись з незнайомими словами, які будуть зустрічатися у тексті.
Гумаки – резинові чобітки
Чалапав – повільно йшов
Ринва – труба для стікання води.
Шубовснути – впасти у воду
Щогла – високий стовп на кораблі, для встановлення вітрил.
-
Прослухайте
аудио оповідання "Парасолька" Наталки
Малетич (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для 1-2 класів) натисни тут
-
Прочитайте самостійно це оповідання
(с.68 – 71)
- Дайте
відповіді на питання:
-Хто є головним
героєм казки?
-Чому хлопчик не
хотів прокидатися вранці?(зачитайте)
- Що змусило
піднятися хлопчика з ліжка?
-Як виглядала
парасолька?(зачитайте)
-Чим парасолька
була незвичайна?
-Чому парасолька
так любила дощ?(зачитайте)
-Що трапилося,
коли Марко йшов з татом додому?
-Якими словами
хлопчик підтримав парасольку?
-Як відреагувала
парасолька, на те що вимочилася у калюжі?(зачитайте)
-Який ви приклад можете взяти з парасольки?
Читання
с.
108, читати виразно вірш «Над «Кобзарем», відповісти на питання.
Навколишній світ
Навколишній світ
с.10-11 № 12-15, запам'ятати народні прикмети.
Комментариев нет:
Отправить комментарий